PRÊT-À-PENSER
The best version of yourself
You are indeed what you eat.
iPad illustration
10 000 KG
Ingredients: Bullshit (90%), Burnout (10%)
La meilleur version de toi-même
Soyez littéralement ce que vous mangez.
illustration sur ipad
10 000 KG
Ingrédients : Conneries (90%), Burnout (10%)
More products from this brand
Money Money
Money MoneyTrue Love
Le vrai amour
Description
What if creating your perfect life were as easy as eating out of a can? In today’s social media-driven self-development culture, we’re often sold the illusion that simply manifesting what you want is enough to achieve it. Feeling unhappy? It’s your fault for not manifesting happiness into your life. This industry promotes rigid, one-size-fits-all ideas about how we should live.
Prêt-à-penser, which translates to “ready-to-think,” critiques these concepts and attitudes. It highlights how self-development promises are often as superficial as canned food—quick, easy, and of poor, unorganic quality.
With The Best version of Yourself, it makes fun of a whole industry that deshumanize humans to makes them productive robots striving for unattainable perfection.
Et si créer votre vie parfaite était aussi simple que de manger dans une boîte de conserve ?
Dans la culture du développement personnel sur les réseaux sociaux d'aujourd'hui, on nous vend souvent l'illusion que simplement manifester ce que l'on veut suffit à l'obtenir. Vous êtes malheureux ? C'est votre faute si vous n'avez pas attiré le bonheur dans votre vie. Cette industrie promeut des idées rigides et uniformisées sur la façon dont nous devrions vivre.
Prêt-à-penser critique ces concepts et ces attitudes. La marque met en lumière comment les promesses du développement personnel sont souvent aussi superficielles que la nourriture en conserve—rapides, faciles, et de mauvaise qualité non-organique.
Avec The Best version of Yourself, il se moque de toute une industrie qui déshumanise les humains pour en faire des robots productifs aspirant à une perfection inatteignable.
www.hyperette.frhello@hyperette.fr